alhamdulillah

at last...berakhir nyer 'pnderitaan' aku...proses bacteria2 aku...2 pon lps bacteria2 aku mati...huhuhu...2 yg x pasal2 ak kne wat keje2 xtra...x yah aku nk explain wat keje ape...aku kalo ingat rse nk mnth..leh 2 ari x lalu nk mkn...pape pon mmg unforgetable memory laa...pening pale ak...waa..nk citer ape ek??hmmm....ntah laa..lame x update citer yg aku wat past weekend...tp mmg bz...xde weekend yg dok kt umah...brjalan jer...ngan jemputan kawen sebelum pose nie...trmasuk laa mkck aku...gmbr xde laa...nnt laa...kne mntk ngan photographer nyer...nie ader sket dr hp emot...

xde mood laa nk berceloteh cam selau....tapi mmandangkn kite da nk pose nie...so aku selamat b'pose n tmbh amalan bln2 pose nie...(peringatn tuk diri sndr gak...n nk kne kurangkn brjalan pose nie...) insyallah...n mohon ampun n maaf diatas salah n silap aku selama aku jd kwan korang....

Comments

Popular Posts