wWr,seDim 11-07-09

                 
sabtu lps ade hari interaksi tuk junior yg br msk..so cam ader sukaneka sket laa....aku x leh main r...injured...tp smpt jd pom2 girl kejap...x smpt lunch pon..pas2 tgh ari kitorg gerak g sedim...bdk2 utm.ktdi ader wat waterwrafting...sejam lbey jer...smpi2 nmpk la tmpt bdk2 utm nie melepak nmpk sorang makcik nie...dayah!!!!hampeh ko x bg tau aku pon dtg sn...sob3....terjerit aku kt si2..mrh kt kwn ak sorang nie... x tringat dier jd pembantu felo bhgn sukan kt ktdi..aku kne la jd fotogrper x bertauliah jap....amik gambr bebudak nie...time wwr..sbb sian kn aku sorang2 pajil@dilz dier la jd tukang teman aku..huhuhu...
                                             

    

      

bwh nie gmbr time dgr instruction camne nk handle keadaan time air deras..curam...bla2...aku x  dgr sgt coz dok atas batu...tgk dr jauh jer...ader gak la detik2 cemas tmie wat wwr nie...
 
      
        
       

      
coz diorg g sampi ujung sg....ak ngan pajil tggu jer kt port mule2....main air...wat rendam2 kaki...sbb x leh mandi nnt luke2 aku sumer kembang...aku bkn nyer leh gerak2 sgt..brdenyut2 rase luke aku...pas2 ujan plak..x tau r camne bdk2 2 main dalam ujan...kitorg pon balik kt tmpt khemah...abis bash bju aku dlm ujan 2...da dkt kul 7 br nmpk diorg balik naik pajero@trak bwk bot diorg...hahaha...sumer ckp ngeri giler...rase cam ilang nyawe kejap...pas2 siap ckp...pasnie aku kne join wat gak pas baik luke...leh dpt discount..discount2 pon 130 gak..coz kalo x 180...diorg ske sgt join ngan bdk2 utm nie sbb murah+ade tmpt kosong...dpt laa dalam 80 jer...

       

       
malalm 2 diorg wat bbq....sementara siap 2 join diorg main game...da mkn pon ader game gak instructor wat...combine bdk utm+unimep+usm...hahaha..pas2 kitorg gerak blk dalam kul 10.45 pm...time 2 ujan x benti g..tp k laa...da reda sket....dngan gn gps hp pajil kitorg jumpe jalan dekat...conclusion nyer....nk g mne2 gn gps..kalo x tau jln...kalo da reti x yah la ngade2..wat abis bateri hp jer...cepat sket smpi umah...huhuhu..penat+ngantuk+sejuk...balik terus zZzZZzzZ.....bye korang...nnt citer g...nk kne g skul....daaa...salam..tc...

Comments

Popular Posts