awal giler!!!

i got my 1st bju raya already...hahaha...gift okey!!! bkn la semangat smpi nk raye smpi awal giler prepare...sedangkan pose ganti pon x abes2 lg...hukhuk...-lazy mode-;p

actly my auntie yg dok kt sg bakap 2...cari stock raya utk kedai dier...that why me tolong teman@tunjuk jln....(aci terror sgt laa jln  kt kl nie)...hihihi....penat gak awal2 pg lg da survey2 harge...pas2 round lg cari skali beli brg plak...pas lunch survey kerongsang plak...mmg mantap la xcersice hari nie...kihkihkih...semangat jer tgk org wat bisness...mcm nk wat gak...tp x reti plak cr customer...hehehe..(xde bakat jd bisnesswomen)

pas2 my auntie drop me kat restoran jejantas sg buloh...my dad amek kt sane since diorg nk blk penang trus...tea time!!!ader org belanje baskin robin...:D...ske jer dpt ice cream sedap....free plak 2...-smiling face-

Comments

Popular Posts